Spacery to też rodzaj wysiłku

Aktywność może sprawić, że staniemy się zdrowsi, ale dla wielu osób aktywność fizyczna może wydawać się trudna. Aby być aktywnym, musisz tylko znaleźć właściwą czynność, wyznaczyć sobie uzasadnione cele i zidentyfikować właściwe źródła motywacji do kontynuowania. Jeśli możesz sobie z tym poradzić, będziesz na bieżąco aktywny.
Zacznij biegać. Staniesz się bardziej aktywny w twoim życiu i nie oznacza to, że ​​musisz być cały czas na treningu i maksymalnie korzystać siłowni.
Zacznij chodzić przez 15 lub 20 minut dziennie, w odległości około mili lub dłużej w pętli wokół twojej okolicy. Spaceruj w wygodnym tempie, wystarczająco szybko. Spraw, by było to wygodne. Regularne spacery sprawią, że będziesz bardziej ruchliwy.
Rozważ chodzenie do codziennej pracy lub chodząc do szkoły z przyjaciółmi zamiast krótkiej jazdy. Zmienić trasę, którą robisz, aby nie było to nudne.
Jeśli czujesz się znudzony lub niezainteresowany spacerami, słuchaj muzyki, książek audio lub porozmawiaj przez telefon podczas robienia tego w celu maksymalizacji czasu. Bądź zajęty i pozostań aktywny.